Summa sidvisningar

onsdag 9 februari 2011

Slalom......... Asså inte idag

Heeej!
Idag har vi jobbat, jobbat, jobbat, jobbat och skrikit på en kille hela rasten.

Om ni undrar varför så är det för att jag och min kompis Tiger (ja, han heter det) har byggt två st. tunnlar i snön.
Idag kom en kille (som jag inte har någon aning om vad han heter) och hoppade på själva "taket" på tunnlarna.
Dom är redan sönder så vi sa åt honom att sluta men han slutade inte så vi började att skrika och hoppade på honom. (Asså vi hoppade på honom och sen så skrek vi "på" honom.)
Och sen blev det "skrik fajt" mot mig och mot "A-spåret" (vi går i olika sorters spår.) och sen blev jag puttad av den där killen och sen gick vi in.
En jätte fin och vanliga dag.


Hej då!


PS: Vi ska åka slalom imorgon!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar