Summa sidvisningar

tisdag 28 december 2010

Hon trodde att jag var (typ) ett fyllo eller nått =P

Hejsan svejsan!
Sorry för den dåliga uppdateringen.
Har varit upptagen med familjen =)

För några dagar sen skulle jag ringa till min kompis Tofflan.
Men hon var inte hemma, hon var på stan med hennes kompis.
Jag ringde på hennes mobil, men då visade sig det att vår ena telefon inte funkar att ringa i.
Jag ringde först typ 2 st. gånger innan jag förstog att det var nått fel.
Jag lånade mammas mobil och ringde.
Jag fick tag i henne och pratade ut, jag sa att hon skulle ringa mig sen.
Hon sa typ "ska jag ringa på din mammas mobil?"
Jag sa "Nej!" "Ring hem till mig!"
Hon skrek någonting och sa " Jag känner inte dig!!!!!"


ASSÅ HON VAR GALEN!!!!
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!



Hej Då!


PS: Om du ser det här Tofflan så borde du veta att det var jag och inget fyllo!!!!! =/

HOPPAS ATT DU RINGER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar