Summa sidvisningar

torsdag 23 december 2010

Imorgon är det Julfton!

Hej hej!
Nu sitter jag och lyssnar på My First Kiss med 3OH!3 .

Tänk att det är JULAFTON imorgon!!!!!

Nu efter JULAFTON eller NYÅRSAFTON så ska jag börja lägga upp egna bilder på bloggen! =)
Men ni kommer nog inte att få se mitt fejs ännu.
Bara om jag blir "poppis" för då kommer säkert jag ha en brandvägg...=/
Nej, jag bara skojade. =)
Jag har en helt fungerande brandvägg till min dator. ;)

Idag har jag varit och handlat och varit hos farmor.
Jag har också läst några böcker.
Jag åt Kebab rulle till middag och det var GOTT! =)
Jag har också sett på "En Prinsessas Dagbok 2" den var SUPER BRA!!!!!

Nu ska jag göra nått annat ;)

HEJ DÅ!


PS: har precis fått en ny kamera =)
Eller en gammal om man ska vara nogran ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar